Архів матеріалів - ФОРУМ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ УКРАЇНИ
Головна » Архів матеріалів

На звернення ЦК профспілки до КМУ Міністерство фінансів повідомляє про позицію Уряду щодо надання права навчальним закладам самостійно приймати рішення про відкриття реєстраційних рахунків

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

Лист від 26.01.2010 № 31-17010-02-10/1443

Міністерство фінансів України на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 14.01.2010 №726/1/1-10 розглянуло звернення Центрального комітету профспілки працівників освіти і науки України від 18.12.2009 № 02-5/545 щодо реалізації розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.08.2009 №1007-р «Про забезпечення використання коштів бюджетними установами (закладами) соціально-культурної сфери» і повідомляє.
З метою розширення прав загальноосвітніх навчальних закладів прийнято розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 №1564-р «Про першочергові заходи щодо забезпечення розширення автономії загальноосвітніх навчальних закладів», яким поряд з іншим внесено зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.08.2009 №1007-р.
Розпорядженням встановлюється норма, згідно з якою бюджетні установи приймають рішення щодо відкриття реєстраційних рахунків та спеціальних реєстраційних рахунків у територіальних органах Державного казначейства для бюджетної установи самостійно, за рішенням трудового колективу.
В бюджетних установах, які приймуть рішення про відкриття в органах Державного казначейства реєстраційних та спеціальних реєстраційних рахунків та самостійне ведення бухгалтерського обліку, під час затвердження штатної чисельності працівників цих установ буде вводитися посада головного бухгалтера (бухгалт ... Читати далі »
Прикріплення: 1
Переглядів: 932 | Дата: 17.02.2010

Рішенням останньої сесії міськради Полтави міський ліцей ім. Івана Котляревського змінив свої статутні документи і до своєї назви додав ще слово «багатопрофільний». Відтепер елітний міський навчальний заклад фінансуватиметься безпосередньо з міського бюджету, а не з бюджету Октябрського району. Як повідомив міський голова Андрій Матковський, педагоги працюватимуть за контрактом і наприкінці кожного року проходитимуть атестацію. «Усі викладачі ліцею працюватимуть за контрактом і щороку проходитимуть атестацію, буде проходити опитування учнів ліцею, на підставі чого також буде вирішуватися, чи подовжити контракт з тим чи іншим вчителем» - сказав Матковський.

За його словами, у цьому закладі вчаться «елітні діти», які повинні мати високий рівень знань. «Щоб там не було вчителів, яких набрали років 20 тому, а щоб там працювали найкращі педагоги міста» - відзначив Матковський, пише Новини Полтавщини.

Новини Полтави от Mobus.com


Переглядів: 1437 | Дата: 15.02.2010

До підвищеної уваги громадськості працівникам Полтавського міського ліцею №1 ім. І. П. Котляревського не звикати. Адже йдеться про перший не лише за порядковим номером загальноосвітній навчальний заклад обласного центру, до якого після семи класів «звичайної» школи можна потрапити тільки за конкурсом. Створили його в 1992 році справжні подвижники педагогічної справи, впроваджувачі найпрогресивніших методик навчання, що дозволяють випускникові, скажімо, досконало знати одразу три іноземні мови — англійську, німецьку та французьку.

Перемоги вихованців на предметних олімпіадах усіх рівнів стали тут звичним явищем. Таке ж заслужене визнання здобули й педагоги. 2008 року директору ліцею Наталії Вергал було присвоєне почесне звання «Заслужений працівник освіти України», а в минулому році вчителька української мови і літератури Тетяна Балагура стала Героєм України. Отже, ліцей, яким пишалася Полтава, «гримів» на всю державу. І раптом... Та «слава», яка «наздогнала» елітний навчальний заклад обласного центру три місяці тому, його засновникам не могла привидітися навіть у жахливому сні...



 
«Жарт», від якого повіяло... інсультом

Саме тоді містом поповзли чутки про таку «реорганізацію» ліцею, яка практично поставить на ньому хрест. Адже розташований він у найзатишнішому куточку історичного центру Полтави, де немає прилеглих «спальних» мікрорайо ... Читати далі »
Переглядів: 1248 | Дата: 08.01.2010

Сучасному керівникові доводиться працювати у період розширення та оновлення функціональних обов’язків управлінської діяльності. До сфери педагогіки увійшли такі поняття, як освітні послуги, якість освіти, конкуренція між навчальними закладами. Керівники навчальних закладів мають бути зацікавлені в отриманні знань з менеджменту та маркетингу в освіті, оскільки вони самі стають менеджерами, управляють педагогічною системою школи, її розвитком, організовують і стимулюють професійну діяльність підлеглих, вивчають попит на освітні послуги, забезпечують їх якість, вступають у фінансово-господарські відносини, намагаючись дотримуватися відповідності показників роботи навчального закладу державним стандартам освіти, утримувати його конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг.
Професійна підготовка директорів ЗНЗ в Україні здійснюється в основному системою післядипломної педагогічної освіти, головним структурним підрозділом якої став Університет менеджменту освіти АПН України, що об’єднав навколо себе регіональні інститути післядипломної педагогічної освіти. Зазначені інституції займаються підготовкою і перепідготовкою директорів ЗНЗ шляхом організації і реалізації різних форм навчання. В останні роки здійснюється підготовка управлінців для освітньої галузі за спеціалістю „Управління навчальними закладами” (8000009) та "Менеджмент організацій” (8050201).


Дослідження стану сформованості економічної компетентності директорів ЗНЗ підтверджує, що економічний компонент професійної освіти директорів ЗНЗ не відповідає сучасним вимогам до їх професійної діяльності та освітнім стандартам. Переважна більшість директорів ЗНЗ не завжди акцентують увагу на виявленні власн ... Читати далі »
Переглядів: 1317 | Дата: 11.12.2009

Сьогодні ринок освітніх послуг формується в основному за економічними законами. Важливою умовою функціонування сучасної школи стає боротьба за споживача освітніх послуг, тому директорам навчальних закладів потрібні правові, фінансові, економічні знання.Одним з методів покращення виробничої та навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів є розвиток економічної компетентності директорів шкіл, адже саме директор виступає ключовою фігурою в фінансово-економічній та освітній діяльності школи. Особливу актуальність мають дослідження, спрямовані на вдосконалення управління економічною діяльністю навчальних закладів, формування у керівників освіти професійних компетенцій на основі економічного механізму маркетингу, менеджменту, цінової фінансової та податкової політики, формування економічного мислення. Ці аспекти і зумовили до необхідної наукової розробки питань, що стосуються розвитку економічної компетентності директорів ЗНЗ.
У зв’язку з цим особливої актуальності набуває розвиток економічної компетентності директорів ЗНЗ та професійне управління економічною діяльністю навчальних закладів.


Аналіз питань формування економічної освіти директорів ЗНЗ дозволяє виділити основні напрями в її розв’язанні:
одним із завдань педагогічної вузівської підготовки студентів до їх професійної діяльності повинні стати орієнтація на кваліфікаційні характеристики й професіограма.
адаптація зміст середньої освіти до майбутніх потреб керівників ЗНЗ через у більшості навчальних закладів основ економічних знань.
прийнято положення Кабінету Міністрів України про надання загальноосвітнім школам України автономного фінансового забезпечення вже з початку ... Читати далі »
Переглядів: 2178 | Дата: 10.12.2009

Спокійно і сміливо готуватися до процесу самостійності й автономії, закликала школи прем'єр-міністр Ю.Тимошенко, пообіцявши, що "кожен документ, який буде виходити - проект закону або рішення уряду, - буде візуватися представниками Ради директорів, яка працює з урядом.

У чому суть запропонованих Кабінетом міністрів нововведень? На це й на інші запитання відповідає член ради директорів при Кабінеті міністрів України, директор столичного Фінансового ліцею, голова Асоціації керівників шкіл м.Києва Юрій Шукевич.

- Незважаючи на те, що економіка України - ринкова, у шкільній освіті досі панують постсоціалістичні відносини. Бюджетних коштів, які виділяються на кожну школу, катастрофічно бракує. Держава фінансує лише зарплату, теплоенергоносії, вивезення сміття та послуги телефонного зв'язку. Не фінансує матеріального забезпечення кабінетів, техніки безпеки, медпункту, харчоблоку.



Отже, необхідно шукати додаткові, позабюджетні надходження. Тому директори шкіл поступово стають тією чи іншою мірою не лише економними господарниками, а й фінансовими менеджерами. Хтось залучає тіньові батьківські кошти чи необліковані матеріальні цінності, а хтось - створює благодійний фонд зі спецрахунком і через нього законним шляхом проводить внески батьків. Готівка, зібрана за першою схемою, може бути визнана прикладом "корупції в освіті" і стати причиною кримінальної відповідальності. Надходження батьківських ... Читати далі »
Прикріплення: 1
Переглядів: 1343 | Дата: 29.11.2009

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРЕС-СЛУЖБА 

Інформація про Харківський Клуб Директорів Шкіл (ХКДШ)

Харківський Клуб Директорів Шкіл (ХКДШ) - добровільна громадська організація до складу, якої входить 61 керівник середніх закладів освіти м. Харкова та 8 почесних членів.


Клуб офіційно зареєстрований, має Статут, печатку, рахунок у банку, емблему, шарфи.

ХКДШ є колективним членом Асоціації керівників шкіл України (АКШУ).

Метою ХКДШ є сприяння інноваційному розвитку освіти м. Харкова як складової національної системи освіти, об’єднання керівників шкіл для вирішення спільних проблем та підвищення їх професійної майстерності.

Харківський Клуб Директорів Шкіл був створений у 1994році за ініціативою директорів шкіл (Медреш Є., Ліпейко В, Аркуша Л та інш.) та при підтримці і безпосередньої участі голови Харківського міськвиконкому Кушнарьова Є.П., начальника управління з гуманітарних та соціальних питань Покроєва А.Г., начальника управління освіти Харківської міської ради Ландсмана В.А. Клуб здійснив суттєвий вплив на розвиток освіти м. Харкова та Україні; навчив директорів шкіл разом вирішувати спільні проблеми; своїми ініціативами та професіоналізмом ХКДШ довело, що Харків найпотужніший освітній центр. Разом з Міжнародними і Українськими партнерами Клубом були започатковані перші в Україні пілотні проекти з розвитку освіти.

... Читати далі »
Переглядів: 1798 | Дата: 20.11.2009

Обираючи школу, до якої піде її донька, вінничанка Маргарита в першу чергу орієнтувалася на статус навчального закладу. - Я знаю, що у цій школі працюють гарні вчителі, її учні показують непогані результати. Про неї гарно відгукнулися мої знайомі. Та і взагалі, всі знають, що це найкраща школа у місті. Проте сказати, чому саме ця школа є найкращою, Маргарита конкретно так і не змогла. - Тому, що краща і все, - запевнила вона. Проте більшість батьків все ж таки більш ґрунтовно підходять до вибору навчального закладу, в якому їх чаду доведеться коротати дванадцять навчальних років.

За словами самих директорів шкіл, по-перше, це географічний фактор. Неподалік від дому, або у крайньому випадку від місця роботи котрогось із батьків. Далі батьки обирають не так школу, як першу вчительку.


- Коли син йшов до школи, я в першу чергу показала йому всіх учительок, - розповідає Юлія. – Зайшли в клас до першої, запитую в сина: «Тобі подобається вчителька?» Він відповів, що ні. Отже пішли далі. Друга вчителька у нього одразу викликала симпатію. Він і пішов саме у її клас. І, як доводить час, вчинила правильно. Син зараз у другому класі і в учительці просто душі не чує. Зараз для батьків з’явився ще один критерій відбору школи – рейтинг за результатами ЗНО. Уже вдруге поспіль на початку вересня вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти (РЦОЯО) оприлюднює рейтинг шкіл Вінниччини, складений за резул ... Читати далі »
Прикріплення: 1
Переглядів: 1663 | Дата: 19.10.2009


     Прем'єр Юлія Тимошенко має намір більш активно включати до виборчих списків представників освіти. Про це вона заявила, виступаючи на позачерговому засіданні уряду, присвяченому питанням освіти у Києві.
    "Я планую на наступні парламентські вибори, і вибори у місцеві органи самоврядування лобіювати залучення директорів шкіл і працівників освіти (у виборчі списки)", - заявила Тимошенко. За її словами, нинішній склад парламенту слабо репрезентує освітню галузь країни, і це негативно позначається на лобіюванні інтересів освіти у Верховній Раді
"Одні напрямки і галузі мають потужне лобі... А освіта та охорона здоров'я фактично на весь парламент має три-чотири лобісти. Тому деякі галузі недофінансовані, а деякі перефінансовані", - вважає прем'єр. 
      Крім того, вона заявила, що уряд вивчить можливість надання директорам середніх освітніх шкіл статусу державних службовців. "Абсолютно логічним видається надання статусу держслужбовців директорам шкіл. Нам необхідно апробувати це, подивитися як це вплине на державні фінанси", - сказала Тимошенко. За її словами, відповідної роботою займеться рада директорів шкіл при Кабміні, чисельний склад якої затверджено на засіданні у понеділок, а також Мінфін. Крім того, за словами прем'єра, уряду необхідно проаналізувати можливість збільшення заробітної плати класним керівникам і провести відповідну роботу.
      Прем'єр зазначила, що у 2010 році уряд має намір збільшити обсяг оплати праці вчителям в середньому на 32,5%, з яких збільшення на 22% заплановано відразу з початку року.
В Україні 20145 директорів шкіл, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Прикріплення: 1
Переглядів: 976 | Дата: 19.10.2009



  Кабінет Міністрів створив раду директорів загальноосвітніх учбових закладів при уряді. Відповідне рішення було ухвалене на позачерговому засіданні Кабміну, передають «Українські новини».
  За словами прем’єр-міністра Юлії Тимошенко, з радою директорів шкіл узгоджуватимуться всі ініціативи, що стосуються сфери освіти. Також вона попросила цю раду відпрацювати пропозиції, що прозвучали в ході засідання уряду, щоб можна було ухвалити відповідні урядові рішення. Тимошенко відзначила, що попередній склад ради вже затверджений, і присутні на засіданні Кабміну директори шкіл можуть звернутися до міністра освіти і науки Івана Вакарчуку, якщо хочуть увійти до складу ради. Прем’єр виразила надію, що цей орган допоможе ухвалювати необхідні для розвитку освіти рішення.
  Як повідомлялося, уряд на засіданні  вирішив поступово відкривати розрахункові рахунки шкіл, вивчити можливість збільшення доплат вчителям за класне керівництво, а також розглянути можливість пільгового надання послуг з доступу до мережі Інтернет в середньоосвітніх школах.
Також Тимошенко повідомила про намір Кабінету Міністрів підвищити зарплату вчителям на 32,5% впродовж 2010 року.

За матеріалами proUA
Прикріплення: 1
Переглядів: 1102 | Дата: 19.10.2009

« 1 2 ... 25 26 27 28 29 30 »
Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • О музыке (0)
  • методи впливу на важковиховуваних дітей (2)
  • Я -директор. з чого розпочати (3)
  • проведеня занять (4)
  • Навантаження адміністрації (2)

  • Важливо
    Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 129
    Поділитися з друзями
    Теги
    Партнери
    репетиторы математики
    Статистика сайту

    Проверка тиц


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0