Головна » Архів матеріалів

Міністерством фінансів України розроблено законопроект «Про удосконалення норм законів з метою забезпечення фінансово-економічної стабілізації в Україні», яким передбачається скасування гарантій фінансового забезпечення галузі освіти та встановлення педагогічним і науково-педагогічним працівникам рівня посадових окладів (ставок заробітної плати) і умов оплати праці спеціалістів закладів освіти, передбачених статтями 61 та 57 Закону України «Про освіту». Документом пропонується збільшення норми навчального навантаження учителів та керівників гуртків з 18 до 20 – 22 годин на ставку впродовж 2015-2016 років, вихователів дошкільних навчальних закладів із 30 годин до 36 годин, впродовж 2015 – 2020 років.

Також планується:

– збільшення наповнюваності класів загальноосвітніх навчальних закладів, зокрема у сільської місцевості не менше десяти учнів;

– ручне регулювання Кабінетом Міністрів України питання виплати педагогічним і науково-педагогічним працівникам надбавок за вислугу років, наукові ступені і вчені звання, допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки, виплати щорічної грошової винагороди за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов'язків, встановлення доплат за класне керівництво, перевірку зошитів, завідування майстернями, навчальними кабінетами, навчально-дослідними ділянками;

– внесення змін до щойно прийнятого Закону України «Про вищу освіту», що спрямовані на погіршення умов праці науково-педагогічних працівників та навчання студентів, автономії вишів, матеріального та стипендіального забезпечення студентів, зокрема, з числа дітей-сиріт, матеріального забезпечення сільських молодих спеціалістів, виготовлення документів про освіту тощо;

... Читати далі »
Переглядів: 1159 | Дата: 08.09.2014

25 березня 2014 року на порталі «Освітня політика» відбувся віртуальний «круглий стіл» про нову роль директора школи в епоху освітньої реформації.

Віртуальний «круглий стіл» з цією темою, який відбувся 25 березня 2014 року, виніс на обговорення три питання:

1. Директор школи в нинішній системі управління освітою: «хлопчик для биття» чи лідер освіти нового тисячоліття?

2. Як зробити свободу педагогічної думки і дії головним «секретом» успіху директора школи?

3. Як сформувати готовність директорів шкіл до зміни типу управлінської культури, пов’язаного з переходом від «зовнішнього» управління школами до «школобазованого менеджменту» і лідерства.

Півсотні учасників круглого столу розділились на дві підгрупи. Перша підгрупа складається із представників директорського корпусу із скептично-фаталістською налаштованістю. Від них чулись типові твердження: Та які ми лідери освіти?! Ми «старші, куди пошлють»! На місцях нічого не змінилось і не зміниться, бо ті, хто нас гнобив, залишаться на своїх місцях за будь-якої влади. Про яку свободу може йти мова, коли «крок ліворуч, крок праворуч = спроба втечі – «розстріл»?! Не використовуйте такі незрозумілі терміни як «зовнішнє управління школами» та «школобазований менеджмент». Тільки ніде не називайте мого прізвища…

Спілкува ... Читати далі »

Переглядів: 3235 | Дата: 06.06.2014

Міністерство освіти і науки України здійснило черговий крок щодо дебюрократизації освітнього процесу у навчальних закладах, зокрема щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України.

Про це йдеться у відповідному наказі освітнього відомства, що підписаний заступником міністра освіти Павлом Полянським і направлений місцевим органам управління освітою та структурним підрозділам міністерства.

Згідно з наказом, Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти, Департаменту професійно-технічної освіти, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, Комітету з фізичного виховання та спорту та Державній інспекції навчальних закладів доручено припинити практику створення та вимагання додаткової, не передбаченої законодавством України, звітності для місцевих органів управління освітою та дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, позашкільних навчальних закладів.

Також структурні підрозділи Міносвіти мають до 4 липня внести пропозиції щодо скорочення переліку типових документів, що створюються під час діяльності навчальних закладів, та щодо удосконалення процедур державного нагляду за діяльністю навчальних закладів.

У свою чергу, місцевим органам управління освітою в межах їх компетенції наказано вжити додаткових заходів щодо припинення практики створення та вимагання додаткової, не передбаченої законодавством, звітності та документів, позбавлених упра ... Читати далі »

Переглядів: 1306 | Дата: 03.06.2014

Заступник міністра освіти і науки Павло Полянський вважає, що про повноцінний відпочинок у багатьох пришкільних таборах з денним перебуванням можна говорити лише умовно. Про це він заявив під час проведення брифінгу, присвяченому темі підготовки і проведення оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2014 року, що відбувся 2 червня в Будинку Уряду.

За його словами, не повинно бути примусу й спущених "згори" відсотків "охоплення" дітей пришкільними таборами з денним перебуванням, слід також дбати про справжнє оздоровлення і відпочинок дітей, а не про привабливу статистику.

Павло Полянський зауважив, що в безпосередньому підпорядкуванні МОН немає закладів оздоровлення та відпочинку, це - сфера відповідальності Мінсоцполітики.

"Щодо пришкільних таборів з денним перебуванням, то вони не лише не є оздоровчими, а й про повноцінний відпочинок у багатьох з них можна говорити лише умовно. Звісно, там де є бажання батьків, де існують умови для дітей, такі табори можуть створюватися", - зазначив Полянський.

Але не має бути примусу педагогів і батьків до перебування у непристосованих місцях, що часто відбувається на місцях заради "привабливої" статистики, доведення "плану до двору" щодо тих чи інших відсотків "охоплення" ними дітей.

Він зазначив, що Закон України "Про оздоровлення та відпочинок дітей" жодних конкретних відсотків такого охоплення не встановлює.

... Читати далі »

Переглядів: 907 | Дата: 03.06.2014

Четверо озброєних людей у масках у камуфльованому одязі викрали директора середньої школи №42 у Луганську. Про це повідомляє прес-служба Луганської міліції.
«Щойно до чергової частини надійшло повідомлення про те, що четверо озброєних людей, у масках, у камуфльованому одязі, приїхали до СШ №42. Застосовуючи насильство, під загрозою застосування зброї, вивели директора школи - Шевченко Олександру Віталіївну, 1958 р.н., з будівлі, посадили в машину і повезли в невідомому напрямку», – йдеться в повідомленні.

На місце події виїхала слідчо-оперативна група. Вживаються заходи щодо встановлення місцезнаходження потерпілої.
 

Переглядів: 701 | Дата: 14.05.2014

Шановні експерти, урядовці, давайте візьмемо країни, які однозначно мають визнання у суспільно-економічному вимірі і подивимось на їхні підходи до організації освіти старшокласників. Так, мова не про університетську освіту, а саме про старшу шкільну ланку. І не про дитсадки, початкову чи основну (5 – 9 класи) школу.

Чому так? А тому, що складно віднайти країну, де б початкова школа була очевидно провальною, вже не кажучи про дитсадки різної форми. В основній школі діти також ще зберігають певну зацікавленість до навчання. А ефективність освітньої системи в цілому виявляється вкрай низькою, бо будь-яка теоретично ідеальна модель університетської освіти у масовому вимірі засохне на корені, якщо її базу складатимуть відверто слабкі абітурієнти-старшокласники.

Невже складно визнати на державно-політичному рівні, що криза української вищої освіти є масштабною і дуже серйозною проблемою останніх десятиліть. Попри окремі локальні гарні виключення. Вони ж не роблять погоди, бо відомо, що мінімум 10% населення й саме здатне досягти високих рівнів успішності, і не тільки за слабкої системної бази, а й взагалі без будь-якої.

Тому давайте подивимось на світ і візьмемо, наприклад, ту ж велику сімку – G7 - США, Японія, Німеччина, Велика Британія, Франція, Італія, Канада ( економіку РосіїМіжнародний валютний фонд станом на квітень 2012 року зараховував до тих, «що розвиваються»). Не є проблемою знайти інформацію про систему організації навчання старшокласників у цих країнах на відповідних сторінках Вікіпедії (фр ... Читати далі »

Переглядів: 1150 | Дата: 05.05.2014

Кабінет міністрів України прийняв рішення про збільшення посадових окладів працівників бюджетної сфери з 1 жовтня 2014 року.

За ініціативою Кабінету Міністрів України було внесено зміни до постанови уряду «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 № 1298.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 25.03.2014 № 110, починаючи з 1 жовтня, тарифні ставки у штатному розписі посадових окладів (тарифних ставок) працівників бюджетної сфери будуть встановлюватися в таких розмірах:

1-го тарифного розряду — 1218 грн.;

2-го тарифного розряду — 1223 грн.;

3-го тарифного розряду — 1233 грн.;

4-го тарифного розряду — 1243 грн.;

5-го тарифного розряду — 1253 грн.;

6-го тарифного розряду — 1263 грн.

Відповідно до вимог законодавчої бази з 1 січня 2013 року по 1 жовтня 2014 року посадові оклади (тарифні ставки) розраховуються в залежності від розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду в сумі 852 грн.

Уряд доручив керівникам установ, ... Читати далі »

Переглядів: 1248 | Дата: 02.05.2014

Україна має повернутися до 12-річної системи шкільної освіти. Про це заявив у понеділок 28 квітня в Херсоні міністр освіти і науки України Сергій Квіт під час зустрічі з освітянами області. "Ми повинні повертатися до 12-річної школи, подобається це нам чи ні. Ми будемо це обговорювати", - сказав міністр.

Також Сергій Квіт розповів про зміни правил прийому до ВНЗ. На цьому тижні Міносвіти оприлюднить нову постанову, яка буде доповнювати і уточнювати правила прийому до ВНЗ України в 2014 році. "На цьому тижні вийде нова постанова, яка буде доповнювати і уточнювати правила прийому до вищих навчальних закладів", - сказав Квіт. Зокрема, за його словами, з правил буде вилучено положення про 70 балах за особливі інтелектуальні досягнення абітурієнтів. Буде змінений і пункт, який дозволяв абітурієнтам подавати документи не менше ніж у 5 вузів і на три напрями в кожному вузі. "При подачі документів в конкретний університет, абітурієнти визначатимуться, які напрямки є пріоритетними ", - сказав міністр. Крім того, зменшиться цього року і вага балів шкільного атестату - з 200 до 60. Водночас Квіт уточнив, що це рішення стосується тільки 2014 року. "Далі ми подивимося, як буде", - сказав він.
 

Переглядів: 817 | Дата: 29.04.2014

10 квітня 2014 року на базі Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв) відбулося урочисте закриття третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2014» у номінації «Директор школи».

На святі були присутні: Олександр Петік, голова Кіровоградської обласної державної адміністрації; Олександр Чорноіваненко, голова Кіровоградської обласної ради; переможці обласних турів конкурсу, члени фахових журі конкурсу, члени оргкомітету конкурсу; представники Кіровоградської обласної державної адміністрації та Кіровоградської обласної ради, працівники департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, працівники Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, працівники комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», слухачі курсів підвищення кваліфікації, директори та вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, на базі яких проходили конкурсні випробування, представники засобів масової інформації.

З вітальним словом виступили Віта Атаманчук, заступник голови Кіровоградської обласної державної адміністрації, Людмила Салоїд, перший заступник голови Кіровоградської обласної ради.

Результати ІІ етапу третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2014» оголосили Ольга Кіян, відповідальний секретар конкурсу, та директор комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післ ... Читати далі »

Переглядів: 982 | Дата: 22.04.2014

« 1 2 3 4 5 ... 29 30 »
Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • Працевлаштування та розподіл навантаження в школі (13)
  • Вплив мультфільмів на виховання дітей (5)
  • Збільшення пенсійного віку. (20)
  • Електронні системи - журнали, щоденники - в школі (5)
  • Харчування в школі (4)

  • Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 149
    Партнери
    Статистика сайту


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0