Головна » Архів матеріалів
Під час перевірки "відкритих завдань" з української мови та літератури і математики Українським центром оцінювання якості освіти виявлено факти, які свідчать, що в окремих аудиторіях деяких пунктів тестування мали місце випадки взаємодопомоги або списування під час виконання тестових завдань. 

Після завершення роботи зі встановлення ідентичності таких робіт результати тестування в їхніх авторів будуть анульовані. Посадові особи, які проводили тестування в цих аудиторіях, притягатимуться до відповідальності, повідомляють у прес-службі Українського центру оцінювання якості освіти. 


Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук ще раз попереджає учасників незалежного оцінювання про недопустимість грубих порушень порядку проведення тестування.

Переглядів: 1383 | Дата: 02.06.2009


  Франція заборонить використовувати стільникові телефони у початкових та середніх школах, а оператори зв'язку повинні запропонувати користувачам пристрої, якими можна пересилати лише SMS-повідомлення. Все це в рамках урядових заходів щодо зменшення загрози здоров'ю дітей, повідомила міністр освіти Франції Розалін Башело. Для зменшення небезпеки електромагнітного опромінення мозку телекомунікаційні компанії будуть зобов'язані постачати на ринок стільникові телефони, які працюють лише з навушниками.


  Міністр розповіла про ці заходи після шеститижневого дослідження впливу випромінення мобільних телефонів, але так і не задовольнила ті громадські групи, які вимагають від держави більш жорстких дій у цьому напрямі. Громадські організації вирішили припинити переговори з урядом, визнавши їх беплідними. Вони вимагали повної заборони на користування стільниковими телефонами дітям до 14 років та обмеження потужності й місць розміщеня ретрансляторів сигналу. Уряд відмовився вдатися до таких заходів, аргументуючи тим, що не існує чітких доказів щодо впливу ретрансляторів на здоров'я людей. Але уряд усе ж погодився провести експеримент щодо зменшення потужності ретрансляторів сигналу в трьох містах Франції.


  Влада та оператори стільникового зв'язку Франції останнім часом опинилися під жорстким вогнем сотень громадських груп, які вимагають ліквідувати ретрансляторні станції поблизу шкіл, лікарень та житлових бу ... Читати далі »
Прикріплення: 1
Переглядів: 1675 | Дата: 01.06.2009


Канадська компанія ”Вундеркінд” запропонувала батькам набір із ланцюга та ядра. Його можна чіпляти на ногу дітям, аби ті приділяли навчанню достатньо часу.

Вага набору 9,5 кг. Рухатися з ним важко. На ядрі є таймер. На ньому батьки можуть виставити час, який учень має провести за столом. Коли визначений термін закінчується, таймер пищить і замок розстібається. Тільки тоді учень може вільно бігати.


— Деякі діти ставляться до будь-яких обов’язків, а особливо до навчання, як до ув’язнення. В них виникає бажання подивитися телебачення, поговорити по телефону, з’їсти щось. Іншими словами, робити все, що заманеться, тільки не навчатися. Покажіть їм, що таке обмеження свободи, — радять виробники.

Стандартний набір коштує 75 канадських доларів (500 грн). Таймер розрахований на 4 год. Після того він розстібається сам.

(За матеріалами сайту "Острів знань")

Прикріплення: 1
Переглядів: 1326 | Дата: 28.05.2009



   Це викликане, насамперед, початком нової вступної кампанії, а також спробами законодавчого закріплення ЗНО шляхом внесення відповідних змін до деяких законодавчих актів, насамперед законів про освіту, про загальну середню освіту та про вищу освіту.

Активна дискусія, що розгорнулася з цього приводу як в суспільстві в цілому, так і серед наукової й освітньої громадськості зокрема, спонукає до визначення та аналізу хоча б найважливіших плюсів та мінусів впровадження ЗНО.

Щодо плюсів, то його ініціатори й прихильники, насамперед, звертають увагу на те, що ЗНО покликане подолати хабарництво та корупцію при вступі до вишів.

З цією тезою, мабуть, варто погодитися, оскільки зовнішнє тестування справді створює можливість для цього, принаймні на перших порах. Правда, якщо бути точним, мова йде не про подолання, а про мінімізацію цього ганебного явища.

Однозначною перевагою ЗНО багато науковців і освітян вважають виведення більш об'єктивної оцінки знань випускників шкіл, оскільки саме ця форма оцінювання дає рівний шанс тим, хто розраховує на себе, свої знання і вчиться систематично.



Прихильники зовнішнього тестування переконані, що нова методика оцінювання знань підніматиме престиж вищої школи, сформує рейтинг шкіл та ВНЗ і відновить втрачену у багатьох громадян віру у доступність та справедливість при отриманні вищої освіти.

Ба більше, на їхню думку, без тотального впровадження ЗНО реформування освітньої сфери країни - неможливе.

Серед позитивів нерідко називають і можливість впровадження ефективного громадського контролю за перебігом вступної кампанії.

Натомість, багато науковців справедливо вважають, що мас ... Читати далі »
Прикріплення: 1
Переглядів: 1903 | Дата: 22.05.2009

« 1 2 ... 28 29 30
Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • Збільшення пенсійного віку. (18)
  • Матеріали з питань ЦЗ та БЖД (1)
  • Працевлаштування та розподіл навантаження в школі (10)
  • Харчування в школі (2)
  • людська заздрість (4)

  • Важливо
    Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 141
    Поділитися з друзями
    Теги
    Партнери
    репетиторы математики
    Статистика сайту

    Проверка тиц


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0