Головна » Архів матеріалів

7 квітня 2014 року в Кіровоградському обласному навчально-виховному комплексі (гімназія-інтернат – школа мистецтв) відбулося закриття І етапу третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Директор школи».

Із вітальним словом до учасників заходу звернулась Корецька Людмила Вікторівна, директор комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» заслужений працівник освіти України. Коваленко Євгенія Іванівна, голова фахового журі Конкурсу у номінації «Директор школи», підвела підсумки І етапу конкурсу та оголосила його результати.

Боротись за перемогу у всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2014» у номінації «Директор школи» будуть продовжувати:

  1. Новохатна Дарія Анатоліївна, директор комунального закладу освіти «Фінансово-економічний ліцей» Дніпропетровської міської ради Дніпропетровської області;
  2. Коробченко Лідія Володимирівна, директор Донецької гімназії № 92 Донецької міської ради Донецької області;
  3. Вербило Лариса Василівна, директор Денишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені В.Г. Бондарчука Житомирського району Житомирської області;
  4. Мєркіна Антоніна Леонідівна, директор Запорізької гімназії № 45 Запорізької міської ради Запорізької області;
  5. ... Читати далі »
Переглядів: 1781 | Дата: 07.04.2014

Настав час відмовитися від фантазій та розпочати конструювати шкільні курси історії так, як того вимагає наука і освітянська практика?

Про нову програму з шкільної історії написано впродовж 2013 р. не так вже й багато. До обговорення її змісту долучалися здебільшого окремі педагоги та науковці, які досить чітко розмежувалися на «прихильників» та «противників» нового нормативного документа. «Прихильників» нової редакції очолюють автори програми — В.Власов, І.Костюк й О.Пометун. Свої голоси до переваг нової програми групі додали Д.Десятов та В.Островський. Можливо, існують ще популяризатори переваг нової програми, однак їхні публікації нам не відомі. Коло «противників» значно вужче. Серед них — В.Мисан, Є.Стадний, С.Терно. Вони, не шукаючи підтримки серед наукового та учительського загалу, аналізують документ з точки зору вимог та можливостей реалізації його базових положень в практиці навчання.

Свій голос до групи «прихильників» нової програми вирішив додати ще один з членів авторського колективу — Юрій Комаров, учитель-методист Печерського ліцею № 171 «Лідер» (м. Київ). Я особисто знайомий з паном Юрієм. В минулому ми працювали в одному з проектів — «Нову історію — в нову добу», за результатами якого було підготовлено навчальний посібник «Історія епохи очима людини. Україна та Європа в 1900-1939 рр.» (2004). В мене склалося враження про Ю.Комарова як про мислячого, ерудованого педагога і методиста. На це були певні причини. На заключ ... Читати далі »

Переглядів: 673 | Дата: 28.03.2014


Нині важко передбачити, хто з міністрів освіти визріє до потреби виступити каталізатором шкільних реформ європейського типу

Більше двадцяти років свого незалежного статусу Україна в особі вищих керівників декларує політичний вектор у напрямку до Європейського Союзу. Це означає, що і українська шкільна освіта з 90-х років нібито «приміряє» на себе базові європейські стандарти.

Численні подорожі за кордон керівників освітніх структур, учителів та учнів, участь у міжнародних проектах дали розуміння того, що країни Європи мають різні навчальні програми та системи оцінювання знань, розбіжності в системах управління школами та їхньому фінансуванні. Але, з іншого боку, прийшло усвідомлення того, що діють певні спільні закономірності та тенденції, розуміння яких допоможе мінімізувати ризики на шляху до пошуку стандартів української школи. На жаль, українські реалії скоріше нагадують винахід суто національного велосипеда з квадратними колесами та рулем десь на рівні заднього багажника: їздити якось можна, але дуже незручно.

Спробуємо тезово визначити основні спільні риси, якими характеризується європейська шкільна освіта.

• Державна вертикаль управління школами максимально спрощена (наприклад, у компетенції центральної влади Австрії або Франції знаходяться старші профільні школи; початковими школами опікується місцева влада або місцеве самоврядування). В управлінні школами вагому роль відіграють територіальні громади та шкільні ради.

• У більшості країн Євросоюзу старша школа не є обов’язковою та, на відміну від початкової та основної шкіл, відноситься не до соціальної, а до ек ... Читати далі »
Переглядів: 871 | Дата: 18.03.2014


На першій прес-конференції 4 березня 2014 року було оголошено про пріоритети діяльності нового керівництва МОН. Головне завдання Міністерства – сприяти досягненню навчальними закладами найвищої якості освіти, ліквідувати щоденний контроль, відмовитися від репресивних функцій, перейти на засади партнерської співпраці із закладами освіти. У рамках програми діяльності Кабінету Міністрів України на 100 днів Міністерство освіти і науки розробило свій план дій, котрий можливо розпочати і частково виконати за цей короткий період.


Прозорість нашої роботи та врахування думки громадськості є першочерговими критеріями. Тому ми публікуємо план дій та закликаємо студентів, освітян та експертів долучатися до конкретних кроків у напрямку його реалізації.

100 днів Міністерства освіти і науки України

Підвищення ефективності, прозорості та публічності у роботі Міністерства:

1. Запровадження прозорої бухгалтерії та публікації бюджету МОН on-line.

2. Проведення спеціального фінансового аудиту.

3. Мінімізація державних витрат на забезпечення діяльності міністра, заступників міністра та керівників структурних підрозділів міністерства й підпорядкованих йому інституцій.

4. Запровадження електронного документообігу на рівні МОН, а в перспективі - електронного врядування в усій освітній системі.

5. Розслідування корупційних схем, що діяли у Міністерстві освіти і науки.

6. Впровадження механізмів залучення громадськості до прийняття важливих рішень: on-line платформа для збору пропозицій та громадського обговорення, проведення фахових досліджень про стан справ у галузі. Реф ... Читати далі »
Переглядів: 634 | Дата: 11.03.2014



Освітня компанія Vittra на сьогодні запустила у Швеції 30 загальноосвітніх шкіл з інноваційними методами освіти. Це школи без оцінок та парт, де навчання спирається на групову співпрацю та практичні проекти, а навчальний план розроблюється індивідуально для кожн ... Читати далі »
Прикріплення: 1 · 2 · 3 · 4
Переглядів: 727 | Дата: 08.03.2014


Восьмим міністром освіти і науки в історії незалежної України призначено Сергія Квіта. Відповідне рішення ухвалено парламентською більшістю у четвер 27 лютого.

Сергій Квіт народився в Ужгороді 26 листопада 1965 року. Він є українським літературознавцем, журналістом, педагогом і громадським діячем.

З 2007 року до лютого 2014 року Квіт обіймав посаду президента Києво-Могилянської академії. Під час діяльності у НаУКМА мав активну позицію по відношенню до політики попереднього керівництва освітнього відомства. Зокрема, звертався із судовими позовами до МОН з приводу несправедливого розподілу місць державного замовлення, а також спроб міністерства заборонити "перехресний вступ" на магістерські програми НаУКМА.

Статті про діяльність С. Квіта на нашому сайті:


Переглядів: 772 | Дата: 28.02.2014


Верховна Рада України ухвалила рішення про усунення з посади в.о. міністра освіти і науки Дмитра Табачника. За відповідну постанову у неділю 23 лютого проголосували 236 народних депутатів.

Як відомо Табачник обіймав посаду міністра з 11 березня 2010 року.

Упродовж своєї діяльності на посаді міністра Табачник намагався звужувати роль зовнішнього незалежного оцінювання, обмежувати студентське самоврядування, нівелювати реальну автономію вищих навчальних закладів тощо.

Також діяльність міністра та його підлеглих супроводжувалась низкою корупційних скандалів пов’язаних з організацією державного замовлення на видання підручників, відчуженням майна міністерства тощо.
Переглядів: 451 | Дата: 24.02.2014


Міністр освіти Дмитро Табачник зробив газету для вчителів недоступною в інтернет-версії. Про це зазначив на своєму офіційному сайті голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко.

... Читати далі »

Прикріплення: 1
Переглядів: 503 | Дата: 16.02.2014


Виявляється, що Типова інструкція з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, яка затверджена Міністерством освіти і науки у серпні 2013 року і згідно якої всі загальноосвітні навчальні заклади в Україні перебудували діловодство, відмінена наказом міністра Табачника ще у листопаді 2013 року. Цей документ не був доведений ні органам управляння освітою, ні тим більше навчальним закладам. Навіть на офіційному сайті мінстерства його знайти неможливо. З інших джерел вдалося отримати текст наказу, який наводиться нижче. Парадокс ще в тому, що формулювання відміненого наказу не відповідає дійсності: у тексті згадується якась "Примірна інструкція" якої не існує.
Згідно цього наказу видно, що стара інструкція з діловодства від 2000 року поновлюється. Отже працюємо "по-старому"!


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 29 листопада 2013 року                                                            N 1655

Про скасування наказу

Міністерства освіти і науки України < ... Читати далі »

Прикріплення: 1
Переглядів: 11852 | Дата: 16.02.2014

Идея о том, что государство может быть заинтересовано в снижении качества образования не является новой. Об этом недавно в Госдуме во всеуслышание заявил Владимир Жириновский: «… надо сдерживать образование, если мы хотим стабильности. Если мы раскрутим образование, вы сами себя обречете на уничтожение. Об этом подумайте». Тем не менее, в «теорию заговора» поверить всегда труднее, чем в простую человеческую глупость. В данной статье я предлагаю проверить правдоподобность гипотезы управляемого снижения каче ... Читати далі »

Переглядів: 628 | Дата: 13.02.2014

« 1 2 3 4 5 6 ... 29 30 »
Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • Збільшення пенсійного віку. (18)
  • Матеріали з питань ЦЗ та БЖД (1)
  • Працевлаштування та розподіл навантаження в школі (10)
  • Харчування в школі (2)
  • людська заздрість (4)

  • Важливо
    Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 140
    Поділитися з друзями
    Теги
    Партнери
    репетиторы математики
    Статистика сайту

    Проверка тиц


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0