Головна » Архів матеріалів

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 13.12.2013 р. N 2/5-13-3018

(Витяг)

Щодо атестації керівників ЗНЗ та ПНЗ

<...> Щодо атестації осіб при призначенні їх на посади керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів <... > повідомляємо.

Відповідно до частини четвертої статті 54 Закону України "Про освіту" педагогічні працівники підлягають атестації.

Частиною другою статті 24 Закону України "Про загальну середню освіту" визначено, що посаду керівника загальноосвітнього навчального закладу може займати особа, яка успішно пройшла атестацію керівних кадрів освіти. Така ж норма встановлена й частиною третьою статті 21 Закону України "Про позашкільну освіту".

За таких підстав особи, які призначаються на посади керівників загальноосвітніх та позашкільних н ... Читати далі »

Переглядів: 4287 | Дата: 12.02.2014


Язик до Києва доведе, а книжка – до Львова!

Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія-2014» – це чудова нагода виграти подорож до Львова на Міжнародний дитячий фестиваль у травні, відвідати безліч цікавих подій і знайти нових друзів з усієї краї ... Читати далі »

Переглядів: 813 | Дата: 07.02.2014


Засновники Google запропонували дітям намалювати святковий логотип на тему "Україна моєї мрії"
Учень 4 класу Роман Барабаш з Переяслав-Хмельницького переміг у всеукраїнському конкурсі для учнів "Дудл для Google" і виграв для своєї школи 50 тисяч гривень. Тепер його картинка красується на головній сторінці українського Google. Три місяці тому засновники Google запропонували дітям віком до 17 років намалювати святковий логотип пошукової системи на тему "Україна моєї мрії". З понад 10 тисяч дитячих малюнків з різних міст України, який прийшли організаторам за час конкурсу, журі обрало 15 півфіналістів (5 у кожній віковій категорії). На другому етапі конкурсу фіналістів вибирали шляхом народного онлайн -голосування. Українські користувачі Google відзнаили три кращих малюнка. Авторами робіт виявилися Роман Барабаш з Переяслав-Хмельницького, Олена Харченко з Полтавської області та Владислав Степаненко з Нікополя. Переможець конкурсу Роман Барабаш описав свою роботу так: "Україна моєї мрії - це багата і незалежна держав, де кожна сім'я, в місті чи селі, відчуває себе вільною і захищеною". 
Отримані 50 тисяч, за умовою конкурсу, підуть на модернізацію школи, в якій навчається фіналіст .
Прикріплення: 1
Переглядів: 618 | Дата: 07.02.2014

Уже вкотре Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського разом з Департаментом освіти і науки та обкомом профспілки працівників освіти і науки  проводить обласний конкурс «Учитель року». Цього року Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України були визначені такі номінації: «Географія», «Початкові класи», «Світова література», «Трудове навчання» та  після багаторічної перерви повернулася номінація «Директор школи».  

На участь у обласному конкурсі цьогоріч зареєструвалося 87 учасників, що на 13% більше у порівнянні з минулим роком. Це є яскравим свідченням того, що і зацікавлення конкурсом не згасає, і в області є талановиті, креатині педагоги, які прагнуть заявити про себе.

20 грудня уже вкотре у стінах Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського був проведений відбірковий етап конкурсу. Учасники представляли власний досвід, виконували тестові завдання з фаху; попередньо були оцінені надіслані матеріали конкурсантів. Роботу фахових журі, до складу яких увійшли науковці, методисти методичних кабінетів, директори та кращі учителі області, очолили методисти ПОІППО ім. М.В.Остроградського.

Другий етап відбувся з 20 по 23 січня 2014 року. Конкурс відбувався на базі полтавських шкіл. Учасники та журі номінації "Директор школи"  працювали протягом двох днів на базі Полтавської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18. Директори продемонстрували кілька конкурсних завдань: майстер-клас з учителями школи, аналіз уроку, творчі завдання та презентація особистого блогу.

... Читати далі »

Переглядів: 1092 | Дата: 27.01.2014


Завдяки технологіям влади кожен учитель щомісяця недоотримує від 700 до 2000 грн. Про це заявила голова Комітету ВР з питань науки та освіти Лілія Гриневич під час круглого столу, присвяченого підсумкам функціонування освітньої галузі у 2013 році та прогнозам щодо можливого розвитку ситуації в 2014 році.

За словами голови профільного парламентського комітету, минулого року в освіті і науці продовжувалася криза, що поглиблюватиметься у 2014 році.

"У бюджеті на наступний рік знову закладено недофінансування, внаслідок чого далі закриватимуться школи, а витрати перекладатимуться на батьків. Це означає, що поглиблюватиметься розрив між освітніми можливостями дітей із сімей з різним матеріальним становищем, освіта в Україні відтворює бідність", - підкреслила Гриневич.

Вона зазначила, що недофінансування освіти є вродженою вадою бюджетної політики. Фінансування освіти відносно ВВП не змінилося (6,4%) у порівнянні з минулим роком, в той час як доля витрат на силові відомства зросла. В бюджеті освіти на 2014 рік на одного учня в середньому виділяється 8 800 грн. при мінімальній потребі 9 500 грн.

"Минулого року нічого не зроблено для підвищення матеріального статусу вчителя. Середня оплата праці в промисловості становить 3836 грн. (за жовтень), а в освіті - 2616 грн. Влада навчилася маніпулювати вчительською зарплатою. 1 січня 2013 року вперше не переглянуто перший розряд тарифної сітки, що дозволяє не переглядати базові оклади. В 2014 році ця технологія триватиме. Внаслідок цього кожен вчитель недоотримує щомісяця 700 - 2000 грн", - наголосила депутат.

Вона зазначила, що ще однією ілюстрацією ... Читати далі »
Переглядів: 973 | Дата: 27.01.2014


Державна казначейська служба України повідомляє, що не відповідає за наповнення єдиного казначейського рахунку та при наявності можливостей у першу чергу забезпечує виконання захищених видатків статей, а саме виплату заробітної плати, стипендій, оплату комунальних послуг тощо.

 Про це йдеться у відповіді Держказначейства на звернення Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки (лист 05.11.2013 №02/320).

У казначействі повідомляють, що казначейство здійснює через систему електронних платежів НБУ розрахунково-касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та управляє ліквідністю субрахунків єдиного казначейського рахунка.

У відомстві зазначають, що єдиний казначейський рахунок – це консолідований рахунок, що консолідує кошти державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, коштів інших клієнтів, обслуговування яких здійснюється органами Державного казначейства України.

"Податки і збори (обов’язкові платежі) та інші доходи державного бюджету зараховуються безпосередньо на єдиний казначейський рахунок. З огляду на вищевикладене, питання наповнення єдиного казначейського рахунка, за рахунок якого проводяться усі видатки розпорядників, одержувачів бюджетних коштів, інших клієнтів, не залежить від Казначейства України", - заявили у Держказначействі.

"При проведенні видатків розпорядників і одержувачів бюджетних коштів органи Казначейства в першу чергу та стислі терміни забезпечують виконання захищених статей видатків, перелік яких визначений частиною 2 статті 55 Бюджетного кодексу України, а саме в ... Читати далі »
Переглядів: 888 | Дата: 16.12.2013



У Гусятинському районі на Тернопільщині, де донедавна головою райради була Надія Хоптян, дружина тернопільського губернатора, із Партії регіонів вийшли 25 директорів місцевих шкіл. Вони заявили, що вступити у цю партію їх змусили під загрозою звільнення.

Напередодні на Гусятинщині із ПР вийшли 16 із 17 депутатів райради. Вони демонстративно викинули партійні квитки в урну, в якій ці квитки і спалили…

Іван Фаріон

За матеріалами: www.wz.lviv.ua

Переглядів: 592 | Дата: 08.12.2013



РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДГОТОВКИ 
 ДО КОНКУРСНИХ ЗАВДАНЬ У НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ»

Метою запровадження даної номінації є сприяння підвищенню ефективності діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. 

Задачі:
- виявлення найбільш успішних керівників загальноосвітніх навчальних закладів;
- вивчення і розповсюдження досвіду ефективного управління;
- формування банку даних кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів;
- публічне визнання особистого внеску керівника загальноосвітнього навчального закладу в розвиток системи освіти України;
- формування позитивного іміджу керівника загальноосвітнього навчального закладу;
- залучення зацікавленої уваги керівників органів управління освітою до досягнень керівників загальноосвітніх навчальних закладів для найбільш ефективного використання їх потенціалу;
- заохочення кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

У даній номінації може брати участь керівник, який досяг за період не більше ніж п'ять останніх років значних результатів в загальноосвітньому навчальному закладі, який він очолює на даний час. 

КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ КОНКУРСУ

«ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ» 

(регламент до 20 хвилин, включаючи відповіді на питання)
Формат: презентація конкурсантом власного ... Читати далі »
Переглядів: 1951 | Дата: 24.11.2013


Здається, Міністерство освіти і науки України знайшло своєрідну «паличку-виручалочку», одним помахом якої можна вирішити майже всі проблеми загальної середньої освіти в Україні — на їхню думку, принаймні. Як зазначив Міністр освіти і науки Дмитро Табачник у нещодавньому своєму виступі на парламентських слуханнях у Верховній Раді 23 жовтня 2013 року, на сьогодні в Україні функціонує близько 2-х тисяч освітніх округів і на місцях продовжується робота з розроблення планів створення освітніх округів, що дає можливість припинити безпідставне закриття шкіл.

1. Освітній округ по-українськи.

 Як бачимо, щодо освітніх округів є констатація — їх уже дві тисячі і, як кажуть, «далі буде»… Є й оптимістичний прогноз — подальша «робота з розроблення планів створення освітніх округів» «дає можливість припинити безпідставне закриття шкіл» (цитується за текстом виступу на сайті «Урядового порталу»)

На жаль, серйозного аналізу процесів «округізації» шкільної освіти на селі немає — а зазначені процеси є вкрай неоднозначними.

На мій погляд, варто було б уважно вивчити існуючі «освітні практики, які працюють» з тим, щоб побачити оптимальні варіанти розвитку освітніх округів — зокрема, досвід дослідно-експериментальної роботи на експериментальному педагогічному майданчику, створеному в Ставищенському районі Київської області відповідно до наказу МОН України №295 від 17.08.1999 року. Відповідно до програми експерименту,там ще в 1999 році було створено навчально-виховне співтовариство «Ставищенський районний о ... Читати далі »
Переглядів: 789 | Дата: 23.11.2013


Майбутнє вкрите навіть від тих, хто його робить.

Анатоль Франц 


Проблема

Знаю школи, які дзеркально скопіювали деякі елементи Болонської системи, котра задумана для гармонізації діяльності університетів Європи. Причому мова про школи І-ІІІ ступеня, хоча за здорового глузду лише певну частину старшокласників потрібно привчати до новітніх університетських стандартів.

У контексті останніх однією із проблем є те, що зазвичай випускник основної школи (5-9 класи) читати-писати вміє, але змісту прочитаного не уявляє та не розуміє, а щоб описав наявне, то й годі сподіватись.

"Добрим" окозамилювачем цьому стало широке використання електронних презентацій, коли зміст слайдів не пояснюється чи поглиблюється, а просто зчитується з екрана. Навіть прості питання до тільки-но зачитаного вводять "доповідача" у ступор.

Якщо ми не байдужі до результатів своєї діяльності, то має постати питання: "Як з цим бути?"

Хоча можна й далі просто "проходити програму", тобто триматись принципу "моя хата скраю, я нічого не знаю". Більше того, навіть заспокоювати власне сумління афоризмами від видатних. Наприклад: "Я часто каюсь в тому, що говорив, але рідко шкодую про те, що мовчав", Абу-ль-Фарадж.

Втім, якщо рядовий учитель ще може й "помовчати", то технологічне "мовчання" завуча чи директора школи – це як ігнорування посадових обов'язків.

Школа ж бо існує не просто, щоб проводились уроки – а задля досягнення якісної освітньої підготовленості своїх випускників.

Пошук

Є сенс відштовхнутися від відомого: щоб навчитися плавати, треба плавати; щоб навчитис ... Читати далі »
Переглядів: 553 | Дата: 23.11.2013

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 30 »
Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • Працевлаштування та розподіл навантаження в школі (12)
  • Збільшення пенсійного віку. (18)
  • Матеріали з питань ЦЗ та БЖД (1)
  • Харчування в школі (2)
  • людська заздрість (4)

  • Важливо
    Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 148
    Поділитися з друзями
    Теги
    Партнери
    репетиторы математики
    Статистика сайту

    Проверка тиц


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0