Статті

Головна » Статті » Організація навчально-виховного процесу

ДІЄВІСТЬ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ
ДІЄВІСТЬ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ

На сучасному етапі початкова та середня школа переживають особливий період оновлення змісту - впровадження Державних стандартів освіти. Початкова школа входить в заключний етап, а середня – ще має рік для натхненної праці.
Питання ефективного впровадження Держстандартів знаходиться під пильною увагою керівництва та педагогічної спільноти.
26 лютого 2016 року відбувся семінар-практикум директорів загальноосвітніх навчальних закладів району з питання «Управління впровадженням нових Державних стандартів» на базі Тростянецької СЗШ І-ІІІ ступенів № 2, на якому було проаналізовано результати впровадження Державного стандарту в початковій та середній школі.
У теоретичній складовій семінару Задорожна Т.Г., директор школи, презентувала аналітичні матеріали з питання «Управлінська компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах впровадження Державних стандартів».
Пунько О.Д., заступник директора з навчальної роботи, ознайомила з матеріалами інформаційно-методичного забезпечення школи з даного питання.
Державні стандарти освіти – це вимога часу. Формування в учнів ключових компетентностей з навчальних дисциплін – основна їх прерогатива. Системна робота проводиться на кожному уроці з предметів державного компоненту та під час виховних заходів.
Учасники семінару мали можливість відвідати 5 уроків: 3 – в початковій школі і 2 – в середній, обговорити питання щодо формування в учнів ключових та предметних компетентностей, а також ознайомитись із роботою завідуючих навчальними кабінетами з методичного та дидактичного забезпечення умов впровадження Державних стандартів.
Під час обговорення даного питання було зазначено, що в результаті їх впровадження суттєво змінилися підходи до організації навчально-виховного процесу, в освітньому просторі ефективно впроваджуються інноваційні методики, в результаті чого підвищився якісний показник знань учнів.
На думку директорів є ряд питань, які гальмують процеси реалізації Державних стандартів:
1. Не збалансованість нормативно-правової бази до діяльності освітянської галузі.
2. Перенавантаження змісту навчальних програм та підручників.
3. Відсутність мотивації щодо інвестицій в освіту, яка забезпечить оновлення матеріально-технічної бази.
4. Недостатнє забезпечення соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу.
5. Невдала державна політика щодо підбору, підготовки та професійного становлення педагогічних кадрів.
6. Низький рівень соціальних гарантій та преференцій для педагогічних працівників.
В період, коли розпочата робота по реформуванню освіти, приведення її до європейських стандартів, звертаємось з проханням до відповідальних осіб: бездумно не експериментувати, а вибудувавши чітку стратегію – діяти, забезпечивши пріоритетний розвиток освіти в Україні на наступні роки.
Категорія: Організація навчально-виховного процесу | Додав: trostrmk1 (14.03.2016) | Автор: Світлана Дячук
Переглядів: 76
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Категорії розділу
Доповіді на масові заходи [8]
Вітання [14]
Кадрова робота [2]
Фінансово-господарська робота [0]
Юридичні питання [2]
Організація навчально-виховного процесу [17]
Охорона праці у школі [26]
Інше з адміністративної роботи [9]
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • Збільшення пенсійного віку. (18)
  • Матеріали з питань ЦЗ та БЖД (1)
  • Працевлаштування та розподіл навантаження в школі (10)
  • Харчування в школі (2)
  • людська заздрість (4)

  • Важливо
    Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 132
    Поділитися з друзями
    Теги
    Партнери
    репетиторы математики
    Статистика сайту

    Проверка тиц


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0