Головна » 2009 » Вересень » 04

Зараз уже важко уявити собі школу, в якій на столі директора не стояв би комп'ютер. Головним зараз є запитання - яка інформація має бути в нього закладена, а також те, як має бути організований інформаційний простір школи для того, щоб цю інформацію одержати

Для одержання підсумкової інформації необхідно реалізувати в комп'ютері три інформаційні моделі: змісту освіти, учня й учителя. Почнемо зі змісту освіти як «педагогічної інтерпретації мети, поставленої перед школою» (І. Лернер). Він має бути представлений у такому вигляді, щоб:
комп'ютер міг сам проаналізувати цей зміст і на основі результатів такого аналізу й інших інформаційних моделей запропонувати вчителю оптимальне для цих умов рішення поставленої задачі;
інформаційну модель можна було використовувати як навчальну, ілюстративну, контролюючу й іншу, але діючу відповідно до результатів першого пункту системи.

Ми розглянемо тільки електронну модель підручника, хоча в комп'ютері може бути реалізована ієрархічна багаторівнева система моделей змісту освіти: оптимальний навчальний план школи, навчальні програми, електронні моделі підручників.



Наш підхід ґрунтується на провідній ролі структурної ідеї в когнітивній теорії особистості, пов'язаної з принциповою важливістю вивчення структурних властивостей пізнання, на відміну від його змістовних властивостей. У той час як зміст пізнавальної сфери може безкінечно варіюватись під впливом соціальних та інших обставин, його структурні властивості можуть бути описані кінцевою кількістю термінів, вони більш сті ... Читати далі »
Переглядів: 2000 | Дата: 04.09.2009

Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • переведення директора на посаду вчителя (2)
  • Збільшення пенсійного віку. (22)
  • Зменшення кількості предметів у школі (10)
  • Харчування в школі (5)
  • Електронні системи - журнали, щоденники - в школі (6)

  • Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 172
    Партнери
    Статистика сайту


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0