Головна » 2009 » Вересень » 25

На початку навчального року уряд зобов’язав директорів шкіл та керівників інших бюджетних установ відкрити бюджетні рахунки у банках. Тепер усі керівники міських шкіл бігають установами і збирають документи для відкриття у банках рахунків.

– До 23 вересня ми повинні зібрати багато різних документів, перелічених у довжелезному списку, – поскаржилася одна з керівників міських шкіл. – Для цього треба обійти всі фонди та служби. І це на початку навчального року, коли так багато роботи у школі! Сама я не встигаю, тому довелося підключити своїх заступників. Отож зараз наш навчальний заклад фактично залишився без керівництва.
– Потрібно розібратися, наскільки законним є таке розпорядження, чи має воно юридичну силу, – зауважила інша директор школи. – Адже зараз усе залежатиме від держказначейства, яке хоче цілком розпоряджатися коштами. А наш заклад майже повністю утримується за рахунок батьків. Торік ми отримали з держбюджету лише 200 гривень на придбання медикаментів. Таку ж суму виділять нам і цього року. А згідно з розпорядженням, у нас вимагають, щоби на банківський рахунок переводили також батьківські та спонсорські кошти. Тепер, виявляється, ними теж розпоряджатиметься казначейство. І без його дозволу ми не зможемо нічого придбати чи зробити у класі ремонт. До того ж, на кожному документі повинна обов’язково стояти печатка начальника міського управління освіти. Тобто, щоби купити крейду чи олівці, ми повинні будемо бігти до Валентини Малишевської, щоби вона поставила печатку.
– Це розпорядження суперечить закону про місцеве самоврядування, – вважає начальник управління освіти міської ради Валентина МАЛИШЕВСЬКА. – До того ж, виконати його за короткий термін – до першого жовтня – практично нереально. Ме ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 1328 | Дата: 25.09.2009

Сучасність висуває нові вимоги школі, адміністрації, учителям - сьогодні це розхожа фраза в усіх документах про модернізацію. Поки ці вимоги як би висять у повітрі, і не існує жодних твердих інструкцій, одні керівники освітніх установ очікують роз'яснень, інші - формують своє розуміння й активно діють у розвитку свого розуміння

Очевидно одне, що з уведенням нової системи оплати праці та «подушного» фінансування шкіл, а в перспективі - можливості переходу у статус «автономної установи» зміни зачеплять усіх шкільних капітанів. Як до них підготуватись?

Фігура директора школи завжди на очах. Особливо, якщо вона яскрава та творча. Невипадково в роки перебудови зародилось багато шкіл, де авторами виступали прогресивні керівники зі своїми педагогічними ідеями. Вони були насамперед творчими лідерами, несли нове бачення освітнього процесу, мали особливу місію. Оскільки реалізувати себе можна було й у державній системі освіти, що тоді знаходилась у жалюгідному стані, недержавний сектор був мало затребуваний для експериментаторів, тому що там довелось би починати все з нуля. У державних освітніх установ уже був який-неякий дім, обладнання, педагогічний колектив. Про те, що треба вчитись менеджменту, ніхто особливо не замислювався, тому що навіть у бізнесі дійсних менеджерів було мало. Окремі експерименти з виборів директорів шкіл, коли керувати навчальним закладом приходили «варяги» - інженери, військові, були, скоріше, даниною моді на демократизацію.

Час має властивість змінюватись, природним чином держава стала більше зауважувати свої школи і після, як уявлялось багатьом чиновникам, широкої вольниці прийнялась наводити порядок. Будь-який дбайливий хазяїн, особливо в ринковій економіці, не допуст ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 2363 | Дата: 25.09.2009

Багато чого кажуть про зовнішній вигляд молоді в закладах освіти... Часто можна почути незадоволення вчителів, які колись ходили у звичайній шкільній формі, а під час навчання в педагогічних училищах чи інститутах - у діловому одязі

 
Найкращим для адміністративного персоналу та педагогів, на мою думку, є використання спеціальних прийомів іміджу та регуляція внутрішнього стану, що дозволить бути привабливими для колег і клієнтів освітніх послуг не тільки під час першої зустрічі, а й упродовж усього періоду взаємодії.

По-перше, це висока моральна культура, хороші манери та дотримання норм естетичного смаку. По-друге - посмішка та доброзичливий погляд, по-третє - уміння завжди виглядати оновленим і свіжим.

Але деякі педагоги, навпаки, байдужі до норм культури та зовнішнього вигляду. Уважаю, що причин такої ситуації може бути багато. Серед них - і протиставлення себе іншим, і невміння привернути до себе увагу іншими способами, й бажання видаватись «демократичною особою», де найважливішим виступає «Я».

Якщо провести невеличке спостереження, можна побачити «гламурну» лінію, яка досить швидко протягом невеликого відрізку часу підноситься вгору, замінюючи справжні цінності освіти на зовнішній шик.



Наприклад, пригадаймо вигляд дітей у дошкільних закладах освіти. Вихователям часто доводиться переконувати батьків у незручності «королівського» одягу на святах. Але спостерігаємо, щ ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 2600 | Дата: 25.09.2009

Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • переведення директора на посаду вчителя (2)
  • Збільшення пенсійного віку. (22)
  • Зменшення кількості предметів у школі (10)
  • Харчування в школі (5)
  • Електронні системи - журнали, щоденники - в школі (6)

  • Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 172
    Партнери
    Статистика сайту


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0