Головна » 2014 » Березень » 28

Настав час відмовитися від фантазій та розпочати конструювати шкільні курси історії так, як того вимагає наука і освітянська практика?

Про нову програму з шкільної історії написано впродовж 2013 р. не так вже й багато. До обговорення її змісту долучалися здебільшого окремі педагоги та науковці, які досить чітко розмежувалися на «прихильників» та «противників» нового нормативного документа. «Прихильників» нової редакції очолюють автори програми — В.Власов, І.Костюк й О.Пометун. Свої голоси до переваг нової програми групі додали Д.Десятов та В.Островський. Можливо, існують ще популяризатори переваг нової програми, однак їхні публікації нам не відомі. Коло «противників» значно вужче. Серед них — В.Мисан, Є.Стадний, С.Терно. Вони, не шукаючи підтримки серед наукового та учительського загалу, аналізують документ з точки зору вимог та можливостей реалізації його базових положень в практиці навчання.

Свій голос до групи «прихильників» нової програми вирішив додати ще один з членів авторського колективу — Юрій Комаров, учитель-методист Печерського ліцею № 171 «Лідер» (м. Київ). Я особисто знайомий з паном Юрієм. В минулому ми працювали в одному з проектів — «Нову історію — в нову добу», за результатами якого було підготовлено навчальний посібник «Історія епохи очима людини. Україна та Європа в 1900-1939 рр.» (2004). В мене склалося враження про Ю.Комарова як про мислячого, ерудованого педагога і методиста. На це були певні причини. На заключ ... Читати далі »

Переглядів: 947 | Дата: 28.03.2014

Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • переведення директора на посаду вчителя (2)
  • Збільшення пенсійного віку. (22)
  • Зменшення кількості предметів у школі (10)
  • Харчування в школі (5)
  • Електронні системи - журнали, щоденники - в школі (6)

  • Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 172
    Партнери
    Статистика сайту


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0