Головна » 2014 » Жовтень » 08


СПІЛКУВАННЯ

Зі свого багаторічного досвіду ми знаємо, що учням властиво поєднувати непоєднуване – любити свою школу, учителів і майже ненавидіти шкільні уроки. Чому так? Тому, що школа є найкращим для цього віку місцем спілкування, у тому числі й з учителями. Школярі завше готові з ранку до вечора організовувати та проводити різні шкільні чи класні заходи, бути їхніми глядачами тощо. Їхній настрій псується лише з моменту, коли звучить дзвінок на урок, бо там на них чекає НАУКА. Хочемо ми чи ні, а у своїй місії школа не може обмежитись лише організацією спілкування школярів, їхнім залученням лише до культурно-спортивної сфери діяльності. Питання засвоєння основ наук та формування наукової компетентності випускників не може виноситись за дужки головного завдання школи.

Найвища цінність сучасної школи в тім, що вона береться за щоденну допомогу кожному учневі навчатись у тій мірі, на яку він здатен, і весь час піднімає планку його індивідуальної спроможності. Цим сучасна школа принципово відрізняється від радянської, яка була готова просто за так не ставити «двійок», тільки б учень зростав слухняною істотою. Іншими словами, актуальним стає вміння ЛЮБИТИ учнів, а не формувати їх під ідеологічні. У свою чергу випускники полюблять державу, якщо та поставить себе ГІДНИМ чином, тобто буде боронити ті цінності, котрі людей роблять людьми, як їх і вчать у школі. Коли у спілкування вчителів з учнями на основі поваги та любові органічно вплітається науковий зміст, навчальний процес на такій «заквасці» й робить ту школу, яку учні люблять не тільки як таку, а й за навчання в ній. І школа стає ефективним суспільним механізмом.

ПОСІБНИК

Одним з прак ... Читати далі »
Переглядів: 1032 | Дата: 08.10.2014



Районний рівень управління освітою є ключовою підсистемою в процесі реформування системи освіти в Україні. Саме на цьому рівні безпосередньо відбувається організація процесів забезпечення життєдіяльності загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів, проведення первинного моніторингу якості знань, координація методичної роботи, реалізуються десятки регламентованих і нерегламентованих функцій тощо. Начальник районного управління освіти (РУО) є «польовим командиром» у системі освіти. Опитування цієї категорії керівників дає матеріали для серйозних роздумів.

Відповідаючи на питання, що було ключовим чинником при їхньому призначенні на посаду начальника РУО, 89,5 % респондентів назвали професійну компетентність, у той час як 10,5 % вказали приналежність до певної політичної сили. Практично протилежний результат отримано щодо причин, які впливають на звільнення з посади. Так, 63,2 % опитаних вважає, що найбільш суттєвим є політичні чинники. Низький професійний рівень назвали 21,1% учасників опитування. 15,8% послалися на природну ротацію кадрів (вік, зміна місця проживання тощо). Взагалі з існуючою сьогодні процедурою призначення керівних кадрів в галузі освіти згодні тільки 23,5% керівників РУО.

Розглядаючи питання мотивації бути призначеним на відповідну посаду, необхідно підкреслити, що для 57,9 % — це було бажання щось змінити в своїй районній освітній системі, для 36,8% — важливою була іміджева складова і тільки для 5,3 % — матеріальні підстави.

26,3% начальників РУО вважають, що в сучасних умовах призначення на посаду повинно відбуватися за результатами професійного тестування, 10,5% — за результатами співбесіди і 63,2% — в процесі реалізаці ... Читати далі »
Переглядів: 1027 | Дата: 08.10.2014

Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • переведення директора на посаду вчителя (2)
  • Збільшення пенсійного віку. (22)
  • Зменшення кількості предметів у школі (10)
  • Харчування в школі (5)
  • Електронні системи - журнали, щоденники - в школі (6)

  • Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 167
    Партнери
    Статистика сайту


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0