Головна » 2013 » Листопад » 24 » Конкурс "Учитель року 2014" номінація "Директор школи"

Конкурс "Учитель року 2014" номінація "Директор школи"
11:47


РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДГОТОВКИ 
 ДО КОНКУРСНИХ ЗАВДАНЬ У НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ»

Метою запровадження даної номінації є сприяння підвищенню ефективності діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. 

Задачі:
- виявлення найбільш успішних керівників загальноосвітніх навчальних закладів;
- вивчення і розповсюдження досвіду ефективного управління;
- формування банку даних кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів;
- публічне визнання особистого внеску керівника загальноосвітнього навчального закладу в розвиток системи освіти України;
- формування позитивного іміджу керівника загальноосвітнього навчального закладу;
- залучення зацікавленої уваги керівників органів управління освітою до досягнень керівників загальноосвітніх навчальних закладів для найбільш ефективного використання їх потенціалу;
- заохочення кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

У даній номінації може брати участь керівник, який досяг за період не більше ніж п'ять останніх років значних результатів в загальноосвітньому навчальному закладі, який він очолює на даний час. 

КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ КОНКУРСУ

«ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ» 

(регламент до 20 хвилин, включаючи відповіді на питання)
Формат: презентація конкурсантом власного досвіду керівництва загальноосвітнім навчальним закладом, в якому відображаються інноваційні підходи до управлінської діяльності, сутність освітніх технологій, що використовуються, відповідність їх сучасним вимогам.
Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ/ПРАКТИЧНА РОБОТА 

Формат: виконання творчого завдання/практичної роботи. Зміст, критерії оцінювання та тривалість виконання конкурсного завдання визначає журі.
 Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

АНАЛІЗ УРОКУ 

Формат: відвідування уроку вчителя навчального закладу, на базі якого проводиться Конкурс (за вибором журі Конкурсу) та надання повного аналізу цього уроку.
Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.
МАЙСТЕР-КЛАС
Формат: обмін досвідом управління, навчання і виховання з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів на базі районних методичних кабінетів, заснований на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної управлінської, педагогічної, психологічної та методичної задачі.
Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ КОНКУРСНОГО МАТЕРІАЛУ У НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ» 

Матеріал, який надається на Конкурс, повинен бути викладений у вигляді єдиного тексту (есе). 

Обсяг роботи повинен бути не більше 10 сторінок у форматі Word без фотографій, схем та малюнків.
Сформулюйте в роботі головне досягнення школи за період не більше п’яти останніх років, яким Ви дійсно пишаєтесь.
Етапи роботи над матеріалом:
− формулювання досягнення;
− визначення засобів, за допомогою яких ви його досягли;
− опис діяльності з досягнення цього результату.
У матеріалі повинні знайти відображення відповіді на питання:
− чим це досягнення є значимим саме для Вашої школи;
− що дав цей результат особисто Вам, Вашій школі, всім учасникам навчально-виховного процесу;
− які проблеми школи та управлінської діяльності заважали цьому досягненню;
− які управлінські рішення дозволили цього досягнути;
− за рахунок яких ресурсів (матеріальних, кадрових та ін.) вдалося це зробити;
− чи довелося вносити зміни в діючі локальні акти школи чи приймати нові для досягнення цього результату (якщо так, то які);
− чи отримав даний результат визнання учасників навчально-виховного процесу, колег-директорів, керівництва.

 ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ /ПРАКТИЧНОЇРОБОТИ В НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ» 
 (для виконання даного конкурсного завдання учасник отримує по одному завданню з кожної групи питань)

І група

1. Розробити програму інноваційного розвитку школи.
2. Розробити основні документи, які регламентують діяльність школи.
3. Підготувати заявку на отримання гранту в міжнародних і українських фондах.
4. Підібрати діагностичний інструментарій та провести аналіз діяльності школи.
5. Розробити систему і структуру управління школою.
6. Скласти проект школи Вашої мрії.
7. Розробити для заступників директора школи нормативний акт , що визначає характер і зміст їх діяльності у підвищенні якості навчально-виховного процесу.
8. Розробити план управління роботою школи за результатами.
9. Розробити план модульного управління школою.
10. Розробити річний план роботи директора школи.
11. Розробити план нарад при директорі.
12. Підготуйте інформаційно-аналітичні довідки на основі аналізу головних напрямів діяльності школи та педагогічного колективу (2-3 довідки).
13. Розробити план-програму за якістю знань та успішності учнів.
14. Розробити посадові інструкції учасників педагогічного процесу.

ІІ група

1. Розробити положення про стимулювання педагогічної праці.
2. Описати основні методи проведення фандрайзингу для стимулювання роботи педагогів.
3. Розробити сценарій Дня творчості під назвою «День науки і мистецтва».
4. Розробити договір про співпрацю з сусідньою школою у вашому місті, в іншому місті, в іншій країні.
5. Головний напрям діяльності школи - початкова школа. Підготуйте доповідь на тему: «Початкова школа: Сучасні технології управління».
6. Скласти план впровадження мультимедійних засобів навчання в початковій школі.
7. Розробити програму діяльності педагогічного колективу школи з дітьми групи ризику.
8. Визначити п’ять найважливіших проблем школи і скласти програму розв'язання цих проблем.
9. Визначити найважливіші проблеми школи. Зробити їх аналіз.
10. Розробити план, зміст і форми роботи педагогічної ради. Підготувати текст виступу на засіданні педагогічної ради.
11. Довести необхідність шкільної адміністрації у життєдіяльності навчального закладу.
12. Скласти правила спілкування директора з колективом співробітників навчального закладу, що дозволяють забезпечити успіх адміністративного управління.
13. Надати список необхідної документації директора, заступника директора з НВР, заступника директора з вихованої роботи.
 14. Скласти план роботи школи з підготовки учнів старших класів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні.

ІІІ група 

Створити педагогічний проект
(конкурсант обирає із запропонованих тем)
1. Інформатизація освітнього простору закладу.
2. Імідж навчального закладу.
3. Управління навчальним закладом на основі громадсько-державних принципів.
Переглядів: 2220 | Додав:
Форма входу
Пошук
Останні публікації
Останні теми на форумі
  • переведення директора на посаду вчителя (2)
  • Збільшення пенсійного віку. (22)
  • Зменшення кількості предметів у школі (10)
  • Харчування в школі (5)
  • Електронні системи - журнали, щоденники - в школі (6)

  • Наше опитування
    Чи будуть ближчим часом реальні реформи в середній освіті?
    Всього відповідей: 172
    Партнери
    Статистика сайту


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0